Do pracy i z powrotem

Środa, 25 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 0

Ożarów <-> Warszawa

Z rana szło mi jakoś tak... No nie najlepiej... Jeszcze jakiś menel w moim miasteczku zobaczywszy coś tak dziwnego jak rower poziomy obejrzal się i głośno zastanawiał się czy kogoś poje...ało... Otóz szanowny panie - pana. Pan powinien zasuwać w takiej chwili w pracy kopiąc rów pod autostradę, a nie wracać ze sklepiku z siatką pełną piffka lub innych wysoko %% napoi. A potem na takich trzeba jeszcze dopłacać "zasiłki na dzieci" bo kretyn menel nie umie zarobić na siebie i swoją rodzinę. Za to komentarze - ma na poziomie.
Po standardowym przystanku w Kablu, ruszyłem z pełna mocą już do przodu, szybko osiągnałem mimo bruku przelotową i jej się starałem trzymać, chociaż ze względu na wiaterek szło mi to różnie dzisiaj, zwłaszcza jadąc na południe odczuwało się te podmuchy wiatru nieco mocniej, dlatego średnia w drodze do W-wy wyniosła raptem 22.50 km/h. Jednak coc iekawe, na wiadukcie Łopsuzańska szło mi znacznie lepiej niż ostatnim razem - 19 km/h na podjeździe bez napinania się to zupełnie przyzwoity wynik... (chociaż i tak zrzuciłem bieg, aby nie obciążać za mocno lewego kolana).
W drodze z powrotem wieczorkiem szło mi znacznie lepiej, przelotowa sięgała 32 km/h, udało mi się nawet zakasować dwóch pionowców ;) Ogólnie rowerek sprawuje sie znakomicie, hamulce trą tak jak za starych dobrych czasów tylko podczas hamowania, przy czym przedni doskonale nadaje się do straszenia lemmingów i kierowców :) I chwalę sobie zrzucenie łańcucha z przodu na blat 40T - większa rozpiętość biegów umozliwia mi lepsze dopasowanie biegów do aktualnej sytuacji na drodze no i nie muszę się napinać na wzniesieniach - zawsze jest ten zapasik jeszcze... ;)