Do pracy i z powrotem

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa (+Dolna)

Dzisiaj rano nie widziałem już innej możliwości jak jazda rowerkiem... O czasie wyszedłem, ruszyłem i... No w sumie to jechało się przyjemnie, ale już po kilkuset metrach wiedział - zjarałem się wczoraj i... osiągi nie były fascynujące niestety. Jazda była taka ślamazarna raczej a ja wiedziałem, że organizm mi nie wypoczął i ma ochotę na więcej odpoczynku... I tego odpoczynku dostał, wraz z białkiem (jogurcik).
Po południu wystartowałem w kierunku na Dolną, wyleciałem na 17 Stycznia i spojrzałem na licznik, a tam 30 km/h... Niewielki szok i lecę dalej... jednak organizm sobie wypoczał w trakcie pracy siedzącej i miał parę na utrzymywanie tej przeotowej, o ile tylko nie było pod górkę lub pod większy wiatr, albo nawierzchni asfaltowej nie brakowało miejscami...
Z Dolnej poleciałem na Okęcie i już na Odyńca czułem power... A potem go tylko potwierdziłem... Okazało się, że tętno mi spadło do 155 przy czym prędkość dalej dawąło się utrzymać w okolicach 30-32 km/h. I tak samo było potem na Łopuszańskiej nie licząc wiaduku, Kleszczowej i wreszcie na DK2, gdzie przez moment nawet widziałem i 34 km/h... Także wytrzymalość i osiągi z tym związane poszły w górę, mam nadzieję, że moje lewe kolano nie będzie mi miało za złe takich akcji... ;)
A jeśli chodzi o rower toc zeka mnie mała regulacja jamulca przedniego i na pewno podciągnięcie delikatne linki przerzutki tylnej, bo zrobiło się już cieplej i coś tam delikatnie mi niekiedy skacze łańcuch po zębatce.