Na Rajd Na Autyzm i z powrotem

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa

Z rana przełożyłem pedały z SLRa do LWBeka... Potem odbyło się szybkie prostowanie pałąka robiącego za kierownicę i... Pojechałem. Znaczy musiałem sobie przypomnieć jak się na tym czymś jeździ, ale w sumie jechało się naprawdę fajnie, przyjemnie, nierówności ten typ rowerka bierze o wiele łatwiej i przyjemniej aniżeli SWB. Niestety, ma jeszcze problemy z hamulcami i z kierownicą, więc sobie darowałem jazdę na nim na RNA.
Początek jazdy na RNA był normalny, nie było żadnych ekscesów, jechało się w miarę gładko i przyjemnie, chociaż pierwsze kilka metrów musiałem sie odzwyczajać od nawyków wyniesionych z LWB... A potem to poszło błyskawicznie... I faktycznie, moje nogi już znacznie lepiej sobie radzą, mają więcej powera, są w stanie docisnąć, co wyraźnie widać na mieście. Muszę im jeszcze przypomnieć jak się jedzie z wyżsżą przelotowa na dystansie, ale to może za kilka dni...
Powrót początkowo był spowolniały, nie chciało mi się kręcić, czułem zmeczenie po wczorajszym i dzisiejszym, ale jakoś w okolicach Bronisz szło mi już znacznie lepiej i ta '7' częściej była widziana przeze mnie w okienku manetki.