Do pracy i z powrotem

Czwartek, 21 czerwca 2012 · dodano: 21.06.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa

Zdaje się, że w niedzielę jakoś tak było dziwnie na obiad bez czegoś dobrego i soczystego zwanego pomidorkiem... Potem był poniedziałek, kiedy go też jakoś tak dziwnie zabrakło... We wtorek go być już nie mogło ze względu na przygody na Nowogrodzkiej, tak samo jak i w środę... Rezultat: brak potasu. W międzyczasie obżerałem się białeczkiem czując, że chodzi o mięśnie, ale nie wiedziałem co dokładnie... Analizowałem to i owo, ale niestety... Dopiero w drodze powrotnej do domu przypomniałem sobie, że samo suplementowanie się magnezem nic nie daje... A objawy były dziwne - skok mięśni po odpoczynku w miarę w porządku, ale bardzo szybko łapały stan wyczerpania. Tak jakby czegoś od razu brakowało.
Ciekawe jak będzie jutro - czeka mnie nieco kilometrów do zrobienia... A dzisiaj to było chyba gorzej jak wczoraj. Rano zero siły jakoś tak, a po południu pod wiaterek i w ogóle nędza i bryndza.
Miałem też się dzisiaj pobawić z hamulcami, ale nie było kiedy - jak nie deszczyk to robota do zrobienia.