Do pracy i z powrotem + Dolna + Banacha

Piątek, 22 czerwca 2012 · dodano: 22.06.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa (+Dolna +Banacha)

Z potasem miałem rację. To faktycznie i dokładnie ten problem i dzisiaj rano miałem całego pałera kiedy tylko chciałem. Ruszanie było żwawsze, przyspieszenie znakomite, a uzyskiwane prędkości o wiele większe niż w poprzednich kilku dniach. I nie było to jakieś placebo co widać po wynikach z licznika, no i odczucia faktycznie były zdecydowanie inne. No i czas trwania - praktycznie cały dzień na maksymalnych obrotach dało się jechać. Gdyby jeszcze wmordewind mi nie przeszkadzał podczas powrotu do domu - pewnie średnia byłaby jeszcze lepsza, ale w sumie nie było źle - ta standardowa przelotowa była trzymana.
Jeśli chodzi o stan roweru, to w ciągu dnia, jadąc na Dolną musiałem troszkę dokręcić śrubę z nieruchomym klockiem w tylnym mechaniku - musiałem być pewien, że uda mi się zjechać i wyhamować na tej Dolnej w odpowiednim miejscu. Także jutro czeka mnie wymienianie hampelka... nie wiem jeszcze którego, na pewno będę chciał wymienić tarczę w przednim kole, bo wydaje mi się krzywa... A jeśli nie ona, no to pewnie coś z klockami jest nie tak i muszę sprawdzić co... Może to tylko kwestia zapowietrzenia?