Przejażdżka po okolicy

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

Ożarów i okolice
AVG i inne nieznane z braku licznika

Po dłuuuuższej nieobecności na rowerze, chcąc sprawdzić jak am moje nogi, czy są w stanie pociągnąć jeszcze i czy faktycznie dają radę, czy może jednak nie - wybrałem się na przejażdżkę. Nie miaęłm jednak pełnego wyboru, SLR został mi się w pracy, tak więc zmuszony byłem do wyboru LWBeka. Wystarczyło go troche podpompować, troszkę obejrzeć no i wyruszyłem. Ale tym razem nie dookoła kwartału ulic, ale swoją osiedlówką na koniec i potem w kierunku na wschód, aby wreszcie wrócić po zrobieniu małego kółka. Rowerek prowadził się nawet nieźle, szare komórki radzą sobie z prowadzeniem tego "innego modelu" całkiem nieźle, chociaż nadal dokucza mi nieco brak zwrotności tej ramy. Niektóre zakręty kończy się przez to pośrodku ulicy, no ale... jak się nie ma co sie lubi to się lubi co się ma.
Okazało się też, że po 10 dniach niejeżdżenia nogi jeszcze dają radę, są wypoczęte, pełne energii, pozwalają na wyciągnięcie z nich "ostatnich soków" tam gdzie trzeba i generalnie spisują się znakomicie. Co też świadczy o tym, że w następnych dniach po odzyskaniu SLRa, pewnie będę mógł normalnie jeździć normalnie.
Niestety na sam koniec, kiedys prowadzałem LWB do garażu... odpadł mi napinacz, a bez narzędzi go nie dokręcę z powrotem, tak więc po powrocie SLRem dod omu, czeka mnie dokręcenie tego ważnego elementu z powrotem i zabezpieczenie na przyszłość tak, aby sam nie odpadał. Bo co innego, kiedy odpadnie 3 metry od garażu,a co innego jak zrobi to po jakiejś wyrwie przy >30 km/h... :]