Z pracy do domu +Lindleya +Bielany

Poniedziałek, 23 lipca 2012 · dodano: 23.07.2012 | Komentarze 0

Warszawa->Ożarów

Danych licznikowych nie ma. Kadencja w normie, pałer w nogach ale tętno to... wysokie. Pewnie z braku HGB i innych tam takich... Mimo to jechało się nawet nawet, dawałem radę gdzie chciałem, chociaż jednak po dystansie czułem znużenie i zmęczenie, czyli organizm jednak ma chwilami dosyć i chciałby odpocząć... Oby to było chwilowe i przeszło na dniach - muszę odnowić swoją kondycję, która straciłem w szpitalu. :[
Przy okazji przejeżdżania przez Ochotę wstąpiłem na Nowowiejską, zrobiłem małe zakupy - klocki hamulcowe na przód i tył, bo już tył mi się kończy, a przód wyraźnie zmiękł - adapter nie daje rady przybliżyć za mocno klocków do tarczy no i te nie są zużywane na całej powierzchni, a tylko na jakiejś cżęści. Czeka mnie wymiana na dniach, może jutro rozbiorę i powymieniam.
No i kupięłm też tkaninę, żywicę i utwardzacz - będę się pewnie bawił w klejenie rury na suporcie pod przerzutkę.