Do pracy i z powrotem +MM+Real

Środa, 22 sierpnia 2012 · dodano: 22.08.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa

Mam dosyć kierowców i kierofcuf. Rozumiem, ze wakacje skońcozne, ale robić z tego powodu megakorki gdzie się tylko da? Ludzie, zlitujcie się... Ja rozumiem, że wy na wycieczki jeździcie z rana, relaksujecie się w swoich autkach i podziwiacie widoki ziewając z nudów... Ale są ludzie co jadą do pracy i chcą przejechać. Że wam się nie chce ich przepuścić - tego kompletnie nie rozumiem. Wiem, że dla was trudne jest zrozumienie z kolei, jak można jechać do pracy na rowerze, ale wierzcie mi, zę tak jest łatwiej, szybciej, wygodniej, a w dodaktu dojeżdża się do pracy nie po to aby siedzieć/leżeć przy biurku i popijać kawę, ale po to aby (uwaga!) _pracować_. Zamiast pić drugą kawę i czytać fejsgówno z rana - można zająć się pracą. :P

Poza tym to wmordewind. I to w drodze do MM w ciągu dnia pracy i to w trakcie powrotu i to jeszcze na DK2 zachwycił mnie swoim pojawieniem się ostry siekący deszczyk, przez co musiałem chwilę przeczekać pod wiaduktem na S8. (chociaż raz mi się to skrzyżowanie przydało...).
A jeśli chodzi o dzisiejszy "power" to jest/było znacznie lepiej, podejrzewam, że wczorajsze spadki mocy były spowodowane brakiem potasu - w każdym bądź razie dzisiaj rano jechało się nieźle. Szkoda tylko, że rozwaliłem nieco stopy początkowo nowymi butami... Okazały się być nieco do kitu no i czeka mnie zabawa w kombinowanie z położeniem blokół na nich, albo sprzedaż... Zobaczymy co się da zrobić.

A póki co - pakowanie i jutro z rana wyjazd na wschodni - cel: Zlot Rowerów Poziomych w Szczecinie :)

Zakupy: linki do mocowania bagażu.