Do Szczecina i w Szczecinie

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 24.08.2012 | Komentarze 0

Ożarów->Warszawa...Szczecin
Puls mierzony częściowo, więc brak danych.

Na dworzec wyjechałem około 8 rano z minutami. Obawiałem się problemów z przejazdem, nie wiedziałem jak sprawdzi się SLR z takim obciążeniem i w ogóle co będzie na miejscu. Na szczęście obawy były nieuzasadnione. SLR co prawda zachowywał się dziwnie z powodu zzłego rozmieszczenia bagażu, który mu się tam i siam przemieszczał na boki, ale mimo to bezproblemowo dostałem się na dworzec.
Potem było szybkie przemieszczenie się na peron, wreszcie zajmowanie miejsca w pociągu - na szczęście wywiad jaki wykonałem tydzień wcześniej okazał się być aktualny i nasze rowerki zmieściły się tam gdzie powinny czyli w przedziale rowerowym.
Szczecin - takie sobie spore miasteczko. Droga do akademika zajęła nam dłuższą chwilkę, ale prowadziła przez ładny park, kilka niezłych śmieszynek asfaltowych no i oczywiście - górki i dolinki, co już było nieco mniej miłe i wymagało nieco cięższej pracy nóżek...
Wieczorkiem była pizzeria, był dojazd do niej i powrót i cały czas się zastanawiam co za mądrala wymyślił wielkie kocie łby na takim podjeździe jak tu widziałem, coś o pochyleniu jak na Książęcej + bruk... Okrrropne, do tej pory dostaję rzucawki ;P