Szczecin - ognisko

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 25.08.2012 | Komentarze 0

Szczecin

Wyjazd do marketu po kiełbę i potem na ognisko. Ja nie powiem, ale to co było i co się działo podczas tych przejazdów to mordęga... Moje biedne kolana i nóżki dawały sobie ledwo co radę, ale dawno nie odebrałem tylu informacji bólowych od nich w trakcie jazdy :[ Naprawdę musiałem przedobrzyć na tym wyjeździe do Niemiec na tych wzgórkach i pagórkach... Nie dziwię się temu: wdrapywanie się na podjazdach z V przekraczającą 25 km/h, pogonie za szoszonkami i innymi Antonami to jednak wyczerpująca sprawa...
Boję się tylko tego, że jutro czeka mnie wyjazd gdzieś na północ i z kondycją może być kiepsko... :/ Obawiam się o swoje kolanka nieco, więc będę musiał się chyba zaopatrzyć w jakieś żelki, aesciny i koniecznie suplemntować się arthronem complexem nieco częściej i w większych dawkach... Póki co kolanko lewe nie boli, nie czułem go podczas wieczornych rajdów ogniskowych, ale nie chcę aby mi padło gdzieś na trasie... :[

Jeśli chodzi o SLRa to chyba za mocno dokręciłem mu ostatnio stery. Pomorze pewnie jeszcze objadą, ale potem czeka mnie pewnie wymiana. Hample o dziwo dają radę, niewielka wczorajsza regulacja dobrze zrobiła tylnemu. Muszę pomyśleć o wsadzeniu piłeczki tenisowej pod oparcie fotelika z tyłu - ponoć wprowadza "element amortyzujący" do sztywniaka... ;)