Do pracy i z powrotem przez Komorów

Środa, 26 września 2012 · dodano: 26.09.2012 | Komentarze 0

Ożarów->Warszawa->Komorów->Pruszków->Piastów->Ożarów

Kolejny dzień na nowym układzie napędu i wcale nie jest tak źle, chociaz się muszę jeszcze chwilę przyzwyczajć... na pewno czuję, że ta '1' obecna to dobry bieg na ruszanie i pod górkę, ale to, że tam nie ma kompletnie juz nic pod nią, nie ma 2 biegów, używanych an Pomorzu, troszeczkę działa momentami osłabiająco ;)
Poza tym jeździ się jeszcze jako tako, temperatura całkiem całkiem, zwłaszcza po południu było całkiem przyjemnie, cieputko... Fajnie się pędziło te 37 po Krakowskiej w kierunku na Raszyn... Oby mi się udało jeszcze porobić kilkadziesiąt kilometrów. Póki co kolana nie narzekają, chociaż udo prawe coś mnie dzisiaj bolało i wczoraj... Chyba przeciążyłem. No i czułem, że w ostatnich dniach chyba coś mało dawałem odpocząć, albo i potasu zaczyna brakować, więc te braki uzupełniłem, może to wystarczy.
Z regulacji - czeka mnie dociągnięcie linki na tylnym hamplu... Po prostu się klocki starły.