Do pracy i z powrotem

Czwartek, 18 października 2012 · dodano: 18.10.2012 | Komentarze 1

Ożarów<->Warszawa

Kiedy przedwczoraj wieczorem zmieniałem klocki w przednim hamulcu nie spodziewałem się tego, że tak się to odbije dzisiejszego poranka. A niestety się odbiło znacznie - poprzez takie tarcie, jakiego dawno nie odczuwałem. Jechałem max 24-25 km/h a czułem się tak, jakbym pędził z 10 km/h więćej. Nie dawało się jechać po prostu, dwa razy zatrzymywałem się sprawdzająć skąd te opory, ale niestety nic innego nie wykryłem, a z kolei do przedniego hampla nie chciałem się za bardzo dobierać. Jedyne co mogłem poradzić to większa ilość hamowania przodem niż tyłem, co przyniosło chyba jakieś rezultaty, które w połączeniu z tym co mogłem poradzić po pracy, spowodowała poprawę - klocki przestały trzeć o tarczę i do domu dojechałem już z normalnymi, sensownymi prędkościami :)
Dzisiejsze pozdrowienia przesyłam kierofffcom autobusów, którzy na Kleszczowej uprawiają jazdę ślimakiem. Taki kierofffca jedzie sobie 10 km/h, przed nim pusto przez 200-400 metrów (!!!) a za nim kolumna samochodów. Korek taki, że przejechać się nie da. Po co ten kierofffca to robi? Nie wiem.