Do pracy i z powrotem

Wtorek, 30 października 2012 · dodano: 30.10.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa

ZIMNO to mało powiedziane. Rano oczywiście poniżej zera lekko, a jazda w kurtce i polarze była kiepskim pomysłem, musiałem się przebierać po drodze w grubego polara. Jednak zmiana tarczy z przodu była dobrym pomysłem - mniejsze obciążenie dla kolan jak mi się zdaje, lepsze dopalenie no i dopasowanie biegów na taką pogodę... Niestety, od połowy mojej trasy zaczyna się robić problem - czy to jadąc do roboty czy do domu - problem z marznięciem paluchów w stopach. A to nie jest miłe... :] No i jazda w kasku jest średnim pomysłem poniżej zera - głowie przydałaby się bardziej czapka, ale ta nie ma uchwytu pod lampkę no i... kiszka. Albo lampka wieczorem, albo czapka. Ale bez oświetlenia się nie pojedzie, więc wybór niestety jest taki sobie.
Poza tym z rana czeka mnie naprawa sakwy, dolny hak w lewej sakwie ostatecznie rozerwal gumę, także cóż... Pewnie zwiążę go z zaczepem na dole za pomocą zipów, albo sznurka jakiegoś - sam jeszcze nie wiem. Ale musi być coś, co będzie ściągać sakwę dod ołu, bo inaczej ta jest wyrywana do góry przez przeciążenie i siłę bezwładności na nierównościach polskich dróg :]
Regulacja - minimalnie podkręciłem tylny hamulec - nieruchomy klocek. Przód póki co nadal hamuje perfekcyjnie, ale nie mogę go wykorzystywać w nadmiarze na śliskiej jezdni...