Do pracy i z powrotem

Środa, 31 października 2012 · dodano: 31.10.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa

Dzisiaj było nieco cieplej i przyjemniej się jechało. Niestety z rana musiałem naprawić sakwę i przymocować ją niestety też na stałe do bagażnika co uczyniłem za pomocą linki żeglarskiej. Póki co działa i nie zanosi się na to, aby miało się coś popsuć.
Jeśli chodzi o warunki na drodze to serdeczne pozdrowienia dla:
- batmana, który jechał chodniczkiem w tunelu na Globusowej
- debili w samozlomach oszczędzających żarówki. Podjeżdżam do takiego na skrzyżowaniu a on czeeeka... i czeeeka... I dopiero jak zmienia się na zielone - łaskawie odpala kierunek. Gdyby nie to, pewnie bym go wyprzedził i nie czekał jak jelop aż on skręci tylko nie blokując drogi poleciał dalej... No ale niestety - zero przewidywania, zero myślenia, tylko to zapomnienie/niechcenie się uruchomienia kierunkowskazu i ulica stoi.
Z drugiej strony mogę podziękować jednak tym kierowcom na Dźwigowej stojących przed światłami, którzy widząc zbliżającego się rowerzystę z tyłu zrobili dla niego miejsce, puścili obok - aby ten mógł szybko zwinąć się ze skrzyżowania skręcając w lewo. Brawa i dziękuję. :D
Poza tym z rana odbierając telefon zgubiłem pokrowiec... :[ Sądziłem, że już przepadł, jednak wieczorem znalazłem go w tym samym miejscu gdzie go zostawiłem rano - tuż obok ruchliwego przejścia dla pieszych... LOL? :)