Do pracy i z powrotem + śródziemie + spotkanie

Piątek, 28 czerwca 2013 · dodano: 28.06.2013 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

Dawno nie wyjeżdżałem z domu tak wcześnie rano. Czwarta trzydzieści, a ja przy bramie, dziesięc minut potem gdzieś na trasie... Myślałem, że się nie wyrobię na szóstą, ale o dziwo byłem godzinę później pod firmą. Po prostu zastosowana trasa idąca Dźwigową i Wilanowską o tej porze jest szybsza niż inne, ze względu na migające światła :) Gdyby jeszcze nie zmęczenie, to pewnie miałbym lepszą średnia, ale i ta jaką uzyskałem jest znakomit a- ponad 27 km/h. I to tak z rana :)
Po południu pokręciłem się po mieście co obniżyło mi średnią, a wreszcie po spotkaniach wieczorkiem poleciałem do domu. Niestety byłem na tyle juz zmęczony, że nie udało mi się utrzymać '6' biegu i musiałem korzystać z '5', chociaż i tak było całkiem przyzwoicie. Zobacyzmy co będzie po superkompensacji - zamierzam bowiem dać odpocząć nogom i sobie jutro i wyjechać na rowerze ponownie dopieor pojutrze.
Regulacje - delikatne podkręcenia wibrejka i mechanika z przodu. Ale i tak czeka mnie zabawa z imbusem - jak nie pojutzre to pewnie we wtorek.