Do pracy i z powrotem przez Centralny

Niedziela, 30 czerwca 2013 · dodano: 30.06.2013 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

Chciałem dzisiaj pobić rekord prędkości maksymalnej na Wilanowskiej. Niestety, mimo wielkich chęci i taktycznego dobrego podejścia, przez ten [...] wmordewind, udało mi się go tylko wyrównać do tego co miałem na Kaszebie. I to pomimo tego, że waliłem w pedały ile tylko się dało. Kiepsko. Ale i tak AVG mimo jazdy z wmordewindem miałem równe 26km/h.
Niestety droga z powrotem była ciutkę gorsza, a kiedy już wyjeżdżałem z miasta wiedząc, że na zachodniej nie kupię biletu bo korki niesamowite, to stwierdziłem, że rano nie ma co, mogą się dziać dziwne rzeczy i jednak lepiej postać w kolejce. Tylko nie na zachodniej, ale na centralnej. Trochę dalej, to fakt, ale nim zdążyłem na dobre skorzystać z telefonu - już byłem obsługiwany. Nie ma to jak kilkanaście kas a nie dwie. Niestety, kolejne podejście do drogi z powrotem było jeszcze gorsze no i... cóż. Średnia wyszła taka jaka jest. To chyba zresztą wina nie tylko wmordewindu, ale i pewnego przetrenowania jakie mi doskwiera po tych 300...