Do pracy i z powrotem

Środa, 10 lipca 2013 · dodano: 10.07.2013 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

Dane są nieco przybliżone bo nowa podstawka sigmoszajsu poszła się kohhhać akurat na wyjeździe z pracy, więc powrót miałem bez żadnych wskazań. Ale droga ta sama, czas też, więc po prostu wymnożyłem x2 i tyle ;P.
Wczoraj przed wyjazdem poprawiłem mostek, próbując go nabić mocniej jakoś, ale wiele to nie dało, dalej jest minimalny luz, który odczuwa się bardzo nieprzyjemnie na krawężnikach, kiedy kierownica ucieka nieco z rąk do przodu. Nie wiem co z tym zorbić, na pewno jednak VG3 pójdzie na jesieni czy na zimę do przespawania rury sterowej, bo w tej chwili jest nieco zbyt narowisty i p rzy dużych prędkościach cięzko go kontrolować. No i jest stanowczo za wysoki. Przesunięcie rury powinno go nieco obniżyć, o ten 1-2 cm i może będzie lepiej.

Jeśli chodzi o drogę to niestety, ale Przyczółkowa to jest po prostu zagłębie batmanów. Zero oświetlenia, cięzko wypatrzeć czy coś tam biegnie czy jedzie na rolkach czy jedzie na rowerze. No i chwilami robi się ciasno, trzeba zwalniać, bo te rolki jak jadą to muszą koniecznie całą szerokością prawie. Może po prostu się przeniosę na drogę obok, ale tam z kolei też niebezpiecznie i też jezdnia jest taka sobie i układana co 20 metrów pasami, przez co są podskoki na krawędziach.