Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi storm z miasteczka Ożarów Mazowiecki. Mam przejechane 57655.94 kilometrów w tym 214.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.31 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Nie mam rowerów...

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy storm.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

SLR

Dystans całkowity:16496.59 km (w terenie 32.20 km; 0.20%)
Czas w ruchu:754:57
Średnia prędkość:21.85 km/h
Liczba aktywności:458
Średnio na aktywność:36.02 km i 1h 38m
Więcej statystyk
  • DST 32.36km
  • Czas 01:29
  • VAVG 21.82km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem

Wtorek, 4 grudnia 2012 · dodano: 04.12.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 21.61 km/h
MAX: 35.54 km/h
AVG CAD: 75
AVG HR: 132
MAX HR: 163
KCAL: 852

Tak sobie to wyszło dzisiaj, ale na pewno było lepiej niż w piątek. Więcej poweru i lepiej mi sie jechało niż wtedy chyba. No i po tej regulacji hamulców jakie zrobiłem w weekend nie ma obaw, że coś nagle przestanie działać i skończę na słupie albo na czyimś tylnym zderzaku. Co ciekawe wystarczyło zmienić klocki z przodu i wymienić hamulec z tyłu na AVIDa BB& i da się nadal normalnie jeździć. No i oczywiście porządna regulacja obydwu. A co ze starymi klockami to nie wiem, chyba trzeba będzie skorzystać z innych zamienników jednak, bo te Accenta półmetaliczne to SYF, który nadaje się tylko na suchą pogodę. W deszczu kończy się błyskawicznie i w dodaktu po przepaleniu nie tylko przestaje hamować, ale jeszcze pulsuje na tarczy :]
No i niestety "serdeczne pozdrowienia":
- dla idiotki jadącej czerwonym Punto, skręcającej z Łopuszańskiej w Al>jerozolimskie. Szanowna idiotko, informuję, że na przejeździe rowerowym, kiedy rowerzysta ma zielone światło - to on ma pierwszeństwo a nie szanowna pani ze swoją zieloną srałką.
- pieszych - za chodzenie po DDR na Popularnej. Chcecie naprawdę skończyć na urazówce z połamanymi nogami?!

Regulacje: coś mi z przodu wyło podczas hamowania. Po odkręceniu hamulca przedniego i nasadzeniu go z powrotem okazało się, że jest nieco większy luz na klamce, więc podregulowąłem nieco linkę i nieruchomy klocek i chyba jest już dobrze.


Kategoria Regulacje, SLR


  • DST 32.53km
  • Czas 01:46
  • VAVG 18.41km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem

Piątek, 30 listopada 2012 · dodano: 01.12.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 18.25 km/h
MAX: 34.55 km/h
AVG CAD: 70
AVG HR: 116
MAX HR: 152
KCAL: 796

Tak jak w czwartek podkręcałem hamulce, tak spodziewałem się bardzo dobrego ich działania nie tylko w piątek ale i na masie i jeszcze pewnie przez tydzień jeżdżenia. Taaaa... Niestety, udało mi się dojechać tylko do Popularnej, bo okazało się, że zabrakło mi tylnego. Szybka regulacja i jako tako do firmy dojechałem, ale już po chodniczkach, bo przedni zaczął działać też jakoś tak pulsacyjnie, chyba go przegrzałem... Kolejna tarcza do wymiany???
Po pracy próbowałem coś jeszcze zdziałać, obejrzałem oba hamulce, ale jakoś nie udało mi się ich naprawić tak jakbym chciał, dlatego nie leciałem na WMK, ale już do domu. No i niestety, ale próbując podjechać na mały krawężniczek pod złym kątem zaliczyłem upadek... Mała prędkośc, a bolało ostro... nadal boli kant tyłka, gdzie musiałem nabić siniaka :/

W tej sytuacji przechodzę chyba od razu na VG3... Nie ma co się pieprzyć z hardem. Tylko nie wiem co z tym przednim kołem. Miało być na BB7, a z tą tarczą hamulcową to nie bardzo, więc póki co wibrejk chyba i inne koło i potem ewentualnie zmiana.


Kategoria Naprawy, Regulacje, SLR


  • DST 33.18km
  • Czas 01:31
  • VAVG 21.88km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem + Radarowa

Czwartek, 29 listopada 2012 · dodano: 29.11.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 21.87 km/h
MAX: 37.36 km/h
AVG CAD: 76
AVG HR: 126
MAX HR: 158
KCAL: 841

Ciepławo. Nie lato, ale jakoś tak całkiem miło się jechało i rano i po południu i wieczorkiem. Gdyby jeszcze nie padało i było sucho... No a tak niestety są chwilami problemy z dohamowaniem. Wieczorem widziałem jak jakiś samochodzik jadący obok mnie na DK2 miał problemy z wyhamowaniem przed samochodem poprzedzającym po tym jak jego kierowca zapewne zagapił się na mnie ;)
No i ścignąłem się z pionowcem. jadę sobie DK2, a tu za mną stałe światełko rowerowe i to dosyć blisko... No to wrzuciłem '7', bo nie chce robić za osłonę aerodynamiczną dla innych :> i przygazowałem. Akurat przede mną góreczka, do tego wiaterek taki wmordewindowy... Ale na liczniku pojawila się "3" przed drugą cyferką... Nogi pobolały, ale kiedy dojechałem do świateł to światełka już za mną nie bylo... Biedny pion pewnie odpuścił, albo zjechał na chodnik przed skrzyżowaniem z S8. No bo jakże to tak? Pchać się poboczem i potem prawym pasem obok ciężarówek i samochodów?! Okrrrrropne! ;) Za to an chdoniku można postraszyć pieszych ;P
Regulacja: podciągnąłem oba hamulce na linkach. Działają o wiele lepiej, ale i tak chyba muszę się znowu zaopatrzyć w klocki.

P.S. ODO SLRa: 9921 km.


Kategoria SLR, Regulacje


  • DST 36.31km
  • Czas 01:35
  • VAVG 22.93km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem + Banacha

Środa, 28 listopada 2012 · dodano: 29.11.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 22.85 km/h
MAX: 41.43 km/h
AVG CAD: 77
AVG HR: 123
MAX HR: 153
KCAL: 832

Nie ma co opisywać. Póki ciepławo to da się jechać.


Kategoria SLR


  • DST 43.19km
  • Czas 02:07
  • VAVG 20.40km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem + Szcz.

Wtorek, 27 listopada 2012 · dodano: 28.11.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 20.35 km/h
MAX: 37.78 km/h
AVG CAD: 76
AVG HR: 125
MAX HR: 158
KCAL: 1106

Praaawie normalny dzionek. Jak zwykle korki, zimno na polach, za to w stolycy już cieplej. Gdyby jeszcze nie padało... Ale padało, chociaż nie za mocno więc jakoś dało się przejechać po robocie. Dobrze, że potem przestało, kiedy już wracałem do domu. Poza tym normą są już spotkania z batmanami. Dobrze chociaż, że widza oświetlone rowery i je omijają z daleka. Gdyby jeszcze zechcieli się sami zaopatrzyć w swiatełka... :]
Regulacje - delikatnie podciągnąłem tył, czeka mnie to samo po wczorajszych deszczach z przodem.


Kategoria Regulacje, SLR


  • DST 45.11km
  • Czas 02:00
  • VAVG 22.55km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem + Arkadia + Radarowa

Poniedziałek, 26 listopada 2012 · dodano: 26.11.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 22.79 km/h
MAX: 38.48 km/h
AVG CAD: 77
AVG HR: 133
MAX HR: 161
KCAL: 1111

Poranek normalnie, Popularna oczywiście i DDR... Potem w środku dnia na Radarową - podpisać się i dostać zielony komunikat na ekranie monitora... A potem po pracy do Arkadii na małe zakupki - zresztą bardzo udane :)
Niestety trzeba będzie nieco podregulować hample, przód nieco brzeka nie wiem czemu. :/ Ale hamowanie póki co jest super.


Kategoria SLR


  • DST 40.93km
  • Czas 01:48
  • VAVG 22.74km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem + Żurawia

Piątek, 23 listopada 2012 · dodano: 23.11.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 22.60 km/h
MAX: 38.63 km/h
AVG CAD: 77
AVG HR: 125
MAX HR: 162
KCAL: 985

Ta, akurat. Takie kcale to ja mogę mieć w lecie. Jednak w porze chłodniejszej ta ilość kcali na pewno jest większa, ale niestety licznik chyba nie mierzy jeszcze temperatury dookoła i nie wie jak bardzo się zrobiło zimno.
W ogóle to mam dosyć i padam chyba, te ostatnie dni, sporo ganiania pieszego tu i tam i jeszcze rower... Wykończyłem się chyba. W dodatku czeka mnie regulowanie hampli, bo niestety coś tam brzęczy tu i tam, a i tak warto podciągnąć klocki hamulców nieco bliżej tarcz - ciutkę się już zużyły.


Kategoria SLR


  • DST 39.69km
  • Czas 01:46
  • VAVG 22.47km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem +ZT

Czwartek, 22 listopada 2012 · dodano: 23.11.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 22.38 km/h
MAX: 36.80 km/h
AVG CAD: 76

Niestety innych danych nie ma, bo zapomniało mi się założyć pulsometru w drodze powrotnej... Poza tym dzień jak co dzień, jechalo sie tak sobie, czuć, że zimne pory roku juz nadchodzą i osiągi lepsze być chyba niestety nie będą. A szkoda...


Kategoria SLR


  • DST 44.84km
  • Czas 02:06
  • VAVG 21.35km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem + Wołoska + Dw.Centralny

Wtorek, 20 listopada 2012 · dodano: 20.11.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 21.28 km/h
MAX: 35.39 km/h
AVG CAD: 75
AVG HR: 124
MAX HR: 161
KCAL: 1115

Zimno jak jasna... Z rana. Potem jak już dojechałem do roboty to aż za gorąco... A jak wszedłem do szatni to UPAŁ. I jak tu się ubrać?
Po robocie szybki wyjazd na Wołoską, obgadanie tego i owego no i oczywiście jak to bywa przy braku informacji ganianie po budynkach jeszcze... Ech. A potem z kolei dw. centralny i kupowanie biletów. Myślałem, że będą kolejki, ale na szczęście praktycznie nie czekałem. No i do domu. Niestety wmordewind dał mi się we znaki, więc nie szło najlepiej... Za to jutro się pewnie odpocznie nieco w pociągu. (a potem będzie ganianie piesze.)


Kategoria SLR


  • DST 49.00km
  • Czas 02:03
  • VAVG 23.90km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem + Wołoska + Noakowskiego

Poniedziałek, 19 listopada 2012 · dodano: 19.11.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 22.37 km/h
MAX: 36.24 km/h
AVG CAD: 76
AVG HR: 135
MAX HR: 160
KCAL: 1278

Nieco chłodno z rana. Ale miałem sporo energii, spieszyłem się, więc gruby polarek i poleciałem. Zanim dojechałem do Warszawy to już był rozpięty na całej długości, a ja zastanawiałem się czy się nie zatrzymać i go nie zmienić na cieńszy. Co zresztą zrobiłem na pierwszym planowanym postoju. I nie powiem, ale poranna jazda odbywała się z normalnymi osiągami, bardzo przyjemna jazda i milutko wspominam mijanie kolejnych korków. No i potem do roboty...
Po pracy wyleciałem do centrum. Szlo mi znakomicie, prędkości powyżej ostatnich średnich. Niestety miałem pecha - na skrzyżowaniu Filtrowej z Krzywickiego jakiś buraczek zostawił ślad po swoich oponach oblanych olejem czy czymś takim... No i zaliczyłem ładny poślizg tylnego koła, co skończyło się upadkiem przy V rzędu 30 km/h... Ajć, niemiłe! Ale dla poziomki - do przeżycia. Za to gdyby to był pion - pewnie by go odwieźli do szpitala ;[ No a mnie się udało. Niestety ucerpiał na tym magnesik na przednim kole, musiałem go nieco przestawić, aby zaczął właściwie współdziałać z licznikiem. No i wieczorkiem już normalna traska do domu - z normalną prędkością i na '7' ;) Precz z zimą! :)


Kategoria SLR