Do pracy i z powrotem + Gąsek

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

W końcu po 3 dniach odpoczywania po Kaszebie chwyciłem rower i pojecałem na nim do pracy z rana. Pomijając kwestię długiego zbierania się wyszło całkiem nieźle, drogę do zrobiłem w czasie 1 godziny i 17 minut, czyli całkiem fajnie i w ogóle. Ba. Zmieściłem się w swoim planowanym czasie nawet ;)
Z powrotem zachciało mi się sprawdzić drogę via Kabaty, więc poleciałem Drewny do wjazdu na górę via Gąski i tam przeturlałem się na Rosoła i Rosoła aż do Dolinki a z niej na KENa i z KENa na Niepodległości, którą dotarłem na Pola Mokotowskie, a potem to już droga znana. Myślałem, aby zrobić więcej kilometrów, ale ten upał i brak picia zrobił swoje. Odpuściłem, chociaż myślałem o jakichś 70 kilometrach albo i 80. No ale jak nie dzisiaj to pewnie jutro się tyle zrobi bo to jutro WMK.
Regulacje: delikatne baryłką przerzutki, bo coś mi biegi zaczęły spadać. To chyba pomogło, bo teraz przerzutka działa lepiej.